Skip Navigation Links > Podpora > Dotazy > Technické problémy


Platnost podpisu PDF dokumentu nelze ověřit

V případě, že máte k dispozici defaultně nainstalovanou aplikaci Adobe Acrobat nebo Adobe Reader, dojde při otevření dokumentu, který obsahuje elektronický podpis k automatickému aktualizování seznamu důvěryhodných poskytovatelů certifikačních služeb, který již zahrnuje kořenový certifikát I.CA pro ověřování platnosti elektronického podpisu PDF dokumentů.

Pokud máte automatické aktualizace zakázány, můžete využít ruční aktualizace prostřednictvím menu “Úpravy”, “Předvolby”, “Správce práv”, nabídka automatické aktualizace “Aktualizovat”. (platí pro verzi 11).

"Došlo k vnitřní chybě, profil uživatele není dostupný"

Toto chybové hlášení by se mohlo zobrazit při přenosu certifikátu z OS Windows XP do OS Windows 7. Podrobný postup .

"Nelze generovat žádost SHA2, nutný upgrade OS"

Minimální požadavek na generování žádosti s využitím algoritmu SHA-2 a délkou klíče 2048 bitů je operační systém Windows XP Service Pack 3. Máte-li starší systém, je nutné provést upgrade. Více informací je možné získat na webových stránkách Ministerstva vnitra ČR

„Nenalezen provider“

Při tvorbě žádosti o certifikát se vytváří privátní klíč. Úložiště klíče může být v PC, na čipové kartě či USB tokenu. Toto umístění určuje tzv. CSP provider (= typ klíče). V případě, že zvolíte umístění klíče např. na čipovou kartu a karta není vložena ve čtečce (nebo nejsou nainstalované ovladače), počítač vypíše hlášku "Nenalezen provider".

  • Typ klíče pro čipové karty: SecureStore CSP
  • Typ klíče pro PC Microsoft: Microsoft Enhanced RSA and AES Cryptographic Provider
  • Ostatní HW řešení: CSP uvádí výrobce

„Certifikát instalujete na PC, kde nebyla generována žádost“

Příčin, proč se Vám při instalaci certifikátu zobrazuje toto hlášení může být několik. Více informací .

Nepodařila se vygenerovat žádost o certifikát prostřednictvím webových stránek

Pokud se Vám nepodařila vytvořit žádost prostřednictvím online formulářů uvedených na těchto webových stránkách, je Vám k dispozici offline aplikace ICA NewCert .

„Chyba 0x80090010 - Přístup odepřen“

Toto chybové hlášení je zobrazováno při tvorbě žádosti o certifikát, pokud zakážete udělení oprávnění k použití vytvořeného klíče. Postup pro odstranění chyby naleznete zde

Registrační autority

v

Novinky

28. 4. 2017 Kvalifikovaná služba ověřování platnosti kvalifikovaných elektronických podpisů a pečetí I.CA QVerify uveřejněna v důvěryhodném seznamu ČR
Více zde
27. 4. 2017 Služba ověřování platnosti elektronických podpisů a pečetí I.CA QVerify získala status kvalifikované služby
Více zde
11. 4. 2017 Informace pro klienty komunikující s OTE, a.s.
Více zde