Skip Navigation Links > Produkty a služby > Komplexní řešení > I.CA Business ABO-K ČNB


Podle informací České národní banky, byla od 1.7.2013 zavedena povinnost při podepisování příkazů v systému ABO-K ČNB, používat kvalifikovaný certifikát uložený na bezpečném HW.

Toto opatření bude zavedeno také pro kvalifikované systémové certifikáty, a to od 1.2.2014.

Pro tvorbu elektronického podpisu/značky platí:

"Elektronický podpis/značka musí být vytvořen/na ve struktuře signedData dle PKCS#7 v DER kódování, přičemž soubor s podpisem/značkou neobsahuje vlastní podepisovaná data (jedná se o externí podpis) a obsahuje podpisující certifikát a vždy jeden podpis/značku. Elektronický podpis/značka je v binárním tvaru (tj. není zakódováno pomocí base64). Používá se hashovací funkce SHA-256."

Tento podpis lze vytvořit prostřednictvím klientské aplikace I.CA Secom.
Ukázka vytvoření externího podpisu.

I.CA v této souvislosti nabízí svým klientům bezproblémovou a rychlou realizaci těchto opatření prostřednictvím nového komplexního balíčku služeb.

I.CA Business ABO-K ČNB

Základní balíček I.CA Business ABO-K ČNB pro potřeby komunikace úřadů a jiných organizací s ČNB obsahuje:

  • 1x licence aplikace I.CA Secom
  • 1x TWINS (komerční a kvalifikovaný certifikát) nebo kvalifikovaný systémový certifikát
  • 1x bezpečný HW I.CA (čipová karta + čtečka nebo čipová karta plug-in + token)

I.CA Business ABO-K ČNB „Go to the office"

Balíček I.CA Business ABO-K ČNB „Go to the office" pro potřeby komunikace úřadů a jiných organizací s ČNB obsahuje:

  • 1x licence aplikace I.CA Secom
  • 1x TWINS (komerční a kvalifikovaný certifikát) nebo kvalifikovaný systémový certifikát
  • 1x bezpečný HW I.CA (čipová karta + čtečka nebo čipová karta plug-in + token)
  • služba „Go to the office"

„Go to the office"  -  Při objednání této služby k Vám přijede odborný pracovník I.CA, který Vám vydá požadované certifikáty na bezpečný HW, nainstaluje aplikaci I.CA Secom a nastaví veškeré další požadované funkčnosti, které jsou nutné pro správné používání certifikátů a aplikace I.CA Secom. Součástí služby je i zaškolení a vyřízení nezbytných administrativních záležitostí.

Objednat balíček služeb


I.CA dále nabízí možnost modifikace základního balíčku podle Vašeho přání. Jednotlivé položky je možné různě početně upravovat. Licenci k aplikaci ICA Secom lze vyměnit za licenci ICA Secom s podporou PDF apod. V případě zájmu o modifikaci balíčku kontaktujte sales@ica.cz.

Registrační autority

v

Novinky

27. 4. 2017 Služba ověřování platnosti elektronických podpisů a pečetí I.CA QVerify získala status kvalifikované služby
Více zde
11. 4. 2017 Informace pro klienty komunikující s OTE, a.s.
Více zde
31. 3. 2017 Nová klientská registrační autorita ve společnosti AXPO Trading AG, ve Švýcarsku
Více zde