Skip Navigation Links > Produkty a služby > Elektronická časová razítka > Postup pro využívání časové autority I.CA

Postup pro využívání služeb časové autority I.CA

  1. Vydávání elektronických časových razítek se řídí platnou Politikou vydávání časových razítek.
  2. Zvažte, jakým způsobem budete chtít službu využívat (je možná i kombinace uvedených přístupů):
  • Prostřednictvím aplikace I.CA QTSA pro OS Windows (32b), kterou zdarma poskytuje I.CA. Aplikace umožňuje získání časového razítka ke konkrétnímu dokumentu resp. souboru. Je vhodná pro koncové uživatele, kteří žádají o jednotlivá časová razítka,  návod instalace a základního nastavení.
  • Zakomponováním knihoven dodávaných I.CA do vlastního systému a automatizované využívání této služby. Knihovny jsou k dispozici pro prostředí Windows, Unix a Linux jsou poskytovány na vyžádání.
  • Vlastním zpracováním datové struktury, kterou poskytne důvěryhodná časová autorita I.CA. Toto použití vyžaduje znalost normy pro časová razítka, která mimo jiné definuje datovou strukturu časového razítka (RFC 3161).
  • Pomocí sady řádkových klientů pro Windows (platforma C, Java), poskytováno na vyžádání.
  1. Kontaktujte I.CA na adrese tsa@ica.cz s Vaší poptávkou. Pokud dokážete alespoň přibližně odhadnout, jaký počet elektronických časových razítek hodláte v průběhu jednoho kalendářního měsíce či čtvrtletí odebírat, připojte prosím i tento odhad. Po následném projednání s naší společností Vám bude předložen návrh smlouvy včetně cenové nabídky za Vámi plánovaný odběr elektronických časových razítek.
  2. Po podepsání smlouvy Vám bude vydán komerční certifikát I.CA, pokud si jej zvolíte jako autentizační prostředek a ještě jej nevlastníte. Pro komunikaci s časovou autoritu je v sídle společnosti vydáván zdarma. Dostavíte-li se pro něj bez předešlé dohody, prosím informujte předem operátora registrační autority, že se jedná o komerční certifikát pro TSA.
  3. Následně Vám bude služba zprovozněna dle vámi vybraného režimu.
  4. Další způsob, jak službu časové autority používat, je možnost objednání komplexního balíčku služeb I.CA Start, I.CA Classic, I.CA Business. Balíčky vždy zahrnují 100 ks elektronických časových razítek, komerční a kvalifikovaný certifikát (TWINS). Dále dle zvolené varianty obsahuje bezpečné úložiště dat (čipová karta + čtečka nebo čipová karta plug-in + USB token) a licenci uživatelské aplikace pro vytváření elektronického podpisu I.CA Secom s podporou PDF. Objednat lze pomocí webového formuláře
  5. V případě nejasností a jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na adrese: tsa@ica.cz.

Registrační autority

v

Novinky

1. 2. 2017 Služba ověřování elektronického podpisu realizována u prvního pilotního zákazníka
Více zde
8. 12. 2016 Pečať spoľahlivosti 2016
Více zde
28. 11. 2016 I.CA zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném Státním pozemkovým úřadem
Více zde