Skip Navigation Links > Podpora > Klientské služby


Pro klienty, kteří mají uzavřený smluvní vztah s I.CA, zde nabízíme následující webové služby:

  • „Správa osobního certifikátu“ slouží pro držitele certifikátu, poskytuje možnost zobrazit chronologický přehled Vašich certifikátů a faktur. Dále zde máte možno požádat o následný certifikát, nebo aktualizovat kontaktní údaje, které I.CA eviduje pro potřeby komunikace se svými klienty,
  • „Správa certifikátů pro oprávněné zástupce smluvních klientů“ je určena oprávněným zástupcům klientů s větším počtem vydaných certifikátů. Umožňuje jejich komfortní správu dle zadaných kritérií.
  • „Přehled odebraných časových razítek“ umožňuje sledovat počet odebraných časových razítek dle zadaných kritérií,

Přístup k jednotlivým službám je autentizován, použijte certifikát I.CA, který máte uvedený ve smlouvě:

 

Správa osobního certifikátu *
Správa certifikátů pro oprávněné zástupce smluvních klientů
Přehled počtu odebraných časových razítek

* Pokud využíváte webový prohlížeč Google Chrome, je nutné nejprve nainstalovat aplikaci ICAPKIServiceHost.

Registrační autority

v

Novinky

19. 11. 2018 Služba I.CA RemoteSeal získala ocenění IT produkt roku 2018
Více zde
19. 11. 2018 III. ročník semináře o elektronické komunikaci pro zástupce bank
Více zde
14. 11. 2018 Certifikáty pro PSD2 podle ETSI
Více zde